Protokół z wykonania przeglądu konserwacyjnego

    SZLABAN

    Serwis*:

    F.H.U. TEXO sp. z o.o. sp.k.

    Gotkowice 84B, 32-048 Jerzmanowice

    Salon sprzedaży: ul. Zakopiańska 54A, 30-418 Kraków

    Data*:

    Serwisant*:

    KRS: 0000549855

    NIP: 9452183564

    REGON: 361136872

    ING BANK ŚLĄSKI

    46 1050 1445 1000 0090 3061 7543

    TEL: 733 922 625, 733 922 220, www.texobramy.pl www.wisniowskikrakow.pl

    Zamawiający*:

    Adres*:

    Adres mailowy:

    Nr telefonu:

    Typ szlabanu/Rok produkcji*:

    Nr seryjny szlabanu*:

    Długość ramienia szlabanu*:

    Centrala sterująca:

    Model radioodbiornika

    Wyposażenie dodatkowe: GSM, SOS. Uwagi:

    Zakres prac serwisowych:

    Sprawdzenie połączeń mechanicznych. Uwagi:

    Sprawdzenie połączeń gwintowych. Uwagi:

    Sprawdzenie dokręcenia wszystkich części złącznych. Uwagi:

    Sprawdzenie mocowania do podłoża. Uwagi:

    Sprawdzenie i ewentualna regulacja wyłączników krańcowych. Uwagi:

    Sprawdzenie naciągu sprężyny/Sprężyn. Uwagi:

    Sprawdzenie wyważenia ramienia szlabanu. Uwagi:

    Sprawdzenie poprawności działania awaryjnego rozblokowania. Uwagi:

    Sprawdzenie połączeń elektrycznych. Uwagi:

    Sprawdzenie sprawności urządzeń ostrzegawczych. Uwagi:

    Sprawdzenie sprawności urządzeń zabezpieczających. Uwagi:

    Sprawdzenie centrali pod kątem wilgoci. Uwagi:

    Sprawdzenie silnika pod kątem wycieków oleju. Uwagi:

    Kontrola ogólna urządzenia pod kątem uszkodzeń. Uwagi:

    Smarowanie elementów ruchomych oraz elementów wyposażonych w punkty smarownicze. Uwagi:

    Stan szlabanu i wyposażenia*

    centrala zaplombowana , nr plomby data kolejnego przeglądu:

    Wykaz wymienionych części: (nazwa i ilość)

    Wykaz części do wymiany: (nazwa i ilość)

    Uwagi i zalecenia

    Uwagi użytkownika

    Rozliczenie:

    Protokół jest podstawą do wystawienia faktury VAT.

    Forma płatności: - Kwota (słownie )

    Zgodnie z gwarancją, warunkiem jej utrzymania jest wykonywanie płatnych przeglądów konserwacyjnych przez F.H.U. Texo sp. z o.o. sp.k.. Obowiązek pozyskania karty gwarancyjnej oraz zlecenia przeglądu leży po stronie właściciela lub administratora nieruchomości. Nie wykonanie przeglądu we właściwym czasie powoduje utratę gwarancji i może ograniczyć możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu szkody wyrządzonej przez urządzenie na mieniu lub osobie.

    Obowiązek zlecenia przeglądów konserwacyjnych leży po stronie właściciela lub administratora nieruchomości na której znajduje się urządzenie.

    Podpis Serwisanta
    Podpis Klienta