Protokół z wykonania przeglądu konserwacyjnego

    DRZWI

    Serwis:

    F.H.U. TEXO sp. z o.o. sp.k.

    Gotkowice 84B, 32-048 Jerzmanowice

    Salon sprzedaży: ul. Zakopiańska 54A, 30-418 Kraków

    Data:

    Serwisant:

    KRS: 0000549855

    NIP: 9452183564

    REGON: 361136872

    ING BANK ŚLĄSKI

    46 1050 1445 1000 0090 3061 7543

    TEL: 733 922 625, 733 922 220, www.texobramy.pl www.wisniowskikrakow.pl

    Zamawiający:

    Adres:

    Adres mailowy:

    Nr telefonu:

    Zakres prac serwisowych:

    Sprawdzenie stanu tabliczek znamionowych. Uwagi:

    Sprawdzenie zastosowanych części złącznych (kołki, śruby). Uwagi:

    Sprawdzenie dokręcenia wszystkich części złącznych. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu uszczelek. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu podzespołów mechanicznych mających wpływ na bezpieczeństwo i prawidłową pracę produkt. Uwagi:

    Sprawdzenie luzu pomiędzy posadzką a skrzydłem (p.poż). Uwagi:

    Smarowanie zawiasów i innych wskazanych elementów ruchomych. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu okuć. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu ościeżnicy i poszycia skrzydła/skrzydeł. Uwagi:

    Drzwi 1-skrzydowe .szt.

    Drzwi 2-skrzydowe .szt.

    Razem .szt.

    Stan drzwi i wyposażenia

    Wykaz wymienionych części: (nazwa i ilość)

    Wykaz części do wymiany: (nazwa i ilość)

    Uwagi i zalecenia

    Uwagi użytkownika

    Rozliczenie:

    Protokół jest podstawą do wystawienia faktury VAT.

    Forma płatności: - Kwota (słownie )

    Zgodnie z gwarancją, warunkiem jej utrzymania jest wykonywanie płatnych przeglądów konserwacyjnych przez F.H.U. Texo sp. z o.o. sp.k.. Obowiązek pozyskania karty gwarancyjnej oraz zlecenia przeglądu leży po stronie właściciela lub administratora nieruchomości. Nie wykonanie przeglądu we właściwym czasie powoduje utratę gwarancji i może ograniczyć możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu szkody wyrządzonej przez urządzenie na mieniu lub osobie.

    Obowiązek zlecenia przeglądów konserwacyjnych leży po stronie właściciela lub administratora nieruchomości na której znajduje się urządzenie.

    Podpis Serwisanta
    Podpis Klienta