Protokół z wykonania przeglądu konserwacyjnego

    BRAMA SEGMENTOWA/ROLOWANA/KRATA

    Serwis*:

    F.H.U. TEXO sp. z o.o. sp.k.

    Gotkowice 84B, 32-048 Jerzmanowice

    Salon sprzedaży: ul. Zakopiańska 54A, 30-418 Kraków

    Data*:

    Serwisant*:

    KRS: 0000549855

    NIP: 9452183564

    REGON: 361136872

    ING BANK ŚLĄSKI

    46 1050 1445 1000 0090 3061 7543

    TEL: 733 922 625, 733 922 220, www.texobramy.pl www.wisniowskikrakow.pl

    Zamawiający*:

    Adres*:

    Adres mailowy:

    Nr telefonu:

    Typ/Rok produkcji*:

    Nr seryjny bramy*:

    Wymiar*:

    Typ prowadzenia*:

    Sprężyny:

    Naciąg sprężyn:

    Ilość cykli w dniu serwisu*:

    Centrala Sterująca:

    Model radioodbiornika:

    Wyposażenie dodatkowe: GSM, SOS, Uwagi:

    Zakres prac serwisowych dla bramy/ kraty rolowanej

    Sprawdzenie stanu płaszcza bramy. Uwagi:

    Prowadnice – sprawdzenie symetrii względem pionu i poziomu. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu zużycia uszczelek. Uwagi:

    Sprawdzenie oraz regulacja naciągu sprężyn. Uwagi:

    Sprawdzenie sprawności urządzeń ostrzegawczych. Uwagi:

    Sprawdzenie sprawności urządzeń zabezpieczających. Uwagi:

    Sprawdzenie linek pod względem ich zużycia (pęknięte druty, korozja). Uwagi:

    Sprawdzenie funkcjonowania drzwi przejściowych, regulacja. Uwagi:

    Sprawdzenie mocowania wszystkich elementów mających wpław na bezpieczeństwo i prawidłową prace produktu. Uwagi:

    Smarowanie wskazanych elementów ruchomych. Uwagi:

    Elementy automatyki bramy-napęd sterowanie

    Sprawdzenie stanu przewodów i połączeń elektrycznych. Uwagi:

    Sprawdzenie pracy napędu (głośność, wyciek oleju). Uwagi:

    Sprawdzenie obudowy sterowania pod kątem uszkodzeń oraz śladów wilgoci wewnątrz sterowania. Uwagi:

    Sprawdzenie czujników zamknięcia drzwi przejściowych. Uwagi:

    Sprawdzenie stabilności mocowania przekładni i zużycia sprzęgła po stronie napędu jak i wału bramy. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu technicznego oraz poprawności działania mechanizmu awaryjnego otwierania. Uwagi:

    Sprawdzenie poprawności działania urządzeń ostrzegawczych. Uwagi:

    Sprawdzenie poprawności działania urządzeń zabezpieczających. Uwagi:

    Stan bramy i wyposażenia*

    centrala zaplombowana , nr plomby data kolejnego przeglądu:

    Wykaz wymienionych części: (nazwa i ilość)

    Wykaz części do wymiany: (nazwa i ilość)

    Uwagi i zalecenia

    Uwagi użytkownika

    Rozliczenie:

    Protokół jest podstawą do wystawienia faktury VAT.

    Forma płatności: - Kwota (słownie )

    Użytkownik zobowiązany jest do poddania zakupionego produktu przeglądowi technicznemu nie wykonanie przeglądu w terminie powoduje utratę gwarancji i może ograniczyć możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu szkody wyrządzonej przez urządzenie na mieniu lub osobie. Obowiązek zlecenia przeglądów konserwacyjnych leży po stronie Użytkownika
    Podpis Serwisanta
    Podpis Klienta