Protokół z wykonania przeglądu konserwacyjnego

    BRAMA OGRODZENIOWA

    Serwis*:

    F.H.U. TEXO sp. z o.o. sp.k.

    Gotkowice 84B, 32-048 Jerzmanowice

    Salon sprzedaży: ul. Zakopiańska 54A, 30-418 Kraków

    Data*:

    Serwisant*:

    KRS: 0000549855

    NIP: 9452183564

    REGON: 361136872

    ING BANK ŚLĄSKI

    46 1050 1445 1000 0090 3061 7543

    TEL: 733 922 625, 733 922 220, www.texobramy.pl www.wisniowskikrakow.pl

    Zamawiający*:

    Adres*:

    Adres mailowy:

    Nr telefonu:

    Typ/Rok produkcji*:

    Nr seryjny bramy*:

    Wymiar*:

    Centrala Sterująca:

    Model napędu/siłowników:

    Model radioodbiornika:

    Wyposażenie dodatkowe: GSM, SOS, Uwagi:

    Zakres prac serwisowych dla bramy ogrodzeniowej

    Sprawdzenie poprawności działania urządzeń ostrzegawczych. Uwagi:

    Sprawdzenie poprawności działania urządzeń zabezpieczających. Uwagi:

    Sprawdzenie prawidłowości zamontowania wszystkich części złącznych. Uwagi:

    Sprawdzenie mocowań pod kątem zużycia/zniszczenia. Uwagi:

    Ustawienie wyłączników krańcowych. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu przewodów i połączeń elektrycznych. Uwagi:

    Smarowanie wskazanych elementów ruchomych. Uwagi:

    Regulacja zawiasów. Uwagi:

    Sprawdzenie mechanizmu rozblokowania awaryjnego. Uwagi:

    Sprawdzenie działania wyłącznika przeciążeniowego. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu zużycia wózków jezdnych. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu rolek. Uwagi:

    Sprawdzenie stanu listwy zębatej i koła zębatego w napędzie bramy. Uwagi:

    Sprawdzenie pracy bramy w trybie ręcznym. Uwagi:

    Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego bramy. Uwagi:

    Sprawdzenie rozruchu i zatrzymania bramy przy zdalnym sterowaniu. Uwagi:

    Stan bramy i wyposażenia*

    centrala zaplombowana , nr plomby data kolejnego przeglądu:

    Wykaz wymienionych części: (nazwa i ilość)

    Wykaz części do wymiany: (nazwa i ilość)

    Uwagi i zalecenia

    Uwagi użytkownika

    Rozliczenie:

    Protokół jest podstawą do wystawienia faktury VAT.

    Forma płatności: - Kwota (słownie )

    Użytkownik zobowiązany jest do poddania zakupionego produktu przeglądowi technicznemu Nie wykonanie przeglądu w terminie powoduje utratę gwarancji i może ograniczyć możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu szkody wyrządzonej przez urządzenie na mieniu lub osobie. Obowiązek zlecenia przeglądów konserwacyjnych leży po stronie Użytkownika
    Podpis Serwisanta
    Podpis Klienta